قديم 11-30-2011, 09:38 AM   #1
-||[كبار الشخصيات في المنتدى]||-
 
الصورة الرمزية ابن بطوطة
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
العمر: 36
المشاركات: 4,159
معدل تقييم المستوى: 13
ابن بطوطة is on a distinguished road
افتراضي طيب إزاي فهموني


بصراحة خبر عجيب جدا


مش عارف يمشي إزاي مع المنطق


الأعجب هو أصحاب هذا الخبر


بصراحة محتاج حد يشرح لي


شوفوا يا جماعة
قصة الخبر باخاصار :



واحد يكره واحد جدا جدا

يتمنى له مصيبة أو كارثة


طول اليوم يدبر له في مكائد زي القط والفأر


والأبشع من هذا إنه راح قال له عيني عينك إنه يكرهه



ومع ذلك المسكين ماشي وراء اللي بيكرهه خطوة بخطوة وعلى طول الخط!!!!

حد فاهم حاجة



لا ؟

يا نهاركم أبيض أمال هتفهموني إزاااااااااي؟


طيب نكمل يمكن تفهموا


اللي يفجر مرارتك بقا يا عم ويا ستي إن الإنسان الحقود الكاره دا مش بس نجح يخلي الشخص الآخر يسمع كلامه وبس لا دا كمان بعث له ناس من طرفه يعلموه البوظان على أصوله .


المصيبة إن عمنا المسكين بقا برضه يسمع كلامهم رغم إنه عارف إنهم من طرف الكائن اللي بيكرهه دا !!!!!



حد يمسك نفوخي قبل ما يطير يا جماعة

طيب بالله عليك مش دا أمره يجنن ؟


طيب طيب طيب

محدش يشخط

عارف محدش فاهم شيء


هقولكم على كل شيء


بس افتكروا إن أنا اللي كنت عايزكم تفهموني


خليها على ابن بطوطة المرة دي.


بس اعملوا حسابكم المرة اللي جية



كلمتي لا يمكن تنزل أبدا.

إيه رأيك بقا إن صاحبنا المسكين دا اللي بيسمع كلام اللي بيكرهه يبقا


8
88
888
8888
88888
888888
8888888
88888888
888888888
8888888888

حضرتك وحضرتِك


من غير عجب اسألوني إزاي وأنا أقول لكم .

تعالوا نسأل بعض شوية أسألة :

1 الشيطان يكرهك ولا لاء؟

2 النبي عليه الصلاة والسلام بيحبك ولا لاء؟

3 لما هو عليه الصلاة والسلام بيحبك عصيت كلامه وسمعت كلام الشيطان وسمعت أغاني لييييييييييييه؟



زنقتك صح ؟

طيب خد دي كمان


1 الإسلام علمنا غض البصر يعني محدش يبص على عورات الناس ولا لاء؟


2 عارف إن اللي يخالف يعاقب ولا لاء؟

3 أمال سايب لعينك الحبل على الغارب تبص لدي في الكليب ودي في الفيلم ودي في الشارع لييييييييه؟



وإنتي عمالة تبصي على وسامة المطرب فلان ورشاقة علان ومشهد فلانة مع فلان في الفيلم لييييييييه؟


في سؤال رخم صراحة


إنتم بكدا متأكدين إنكم بتهكرهوا الشيطان فعلا ؟

أمال مشيين وررااااااااااااااه لييييييييييه؟

يا نفووووخييييي.


وآخر مجموعة من الأسئلة


1 الممثلين والممثلات دول ماشيين ورا كلام النبي الذي من المفترض إنك بتحبه ؟


عليه الصلاة والسلام .

يعني كلهم بالحجاب ومفيش كلام من إياه ولا مشاهد من إياها ؟

2 أمال هم مشيين ورا ميييييييييين؟

2 لما هم مشيين ورا الشيطان يا ابن الحلال ويا بنت الناس الطيبة وإنت بتكرهي الشيطان والشيطان بيكره جنابك طيب بتلمعوا في الناس دي ليييييييه وبتتابعوا جديدهم بأمارة إيييييه؟


طيب بالله عليك مش شيء يجنن؟

ممكن بقا حد يفهمني المعادلة دي تمشي إزاااااااااااااي؟


0 هل لا يدخل غيرنا مكة والمدينة ؟ ولماذا ؟
0 هل تركت أثرا ؟
0 هل تفعل مثلها !؟
0 وتدخل عمان على الخط لتتدرج في التخلي عن الحجاب
0 مناقشة أدلة المتوسل بالأشخاص
0 أعطه مهلة أو اعف عنه تكن في ظل عرش ربك بإذن الله
0 ضع بصمتك في الموت للشيخ العريفي
0 سلسلة: (من أخلاق عمر) (زهده)
0 إِنَّ اللهَ عَزَّ وَجَلَّ اصْطَفَى مِنَ الْكَلَامِ أَرْبَعًا
0 ميزان الأمثال
0 لماذا؟
0 الصيام يصنعك: خطبة ودرسها للشيخ محمود شعبان
0 بين التقصير في الشكر والاستدراج شعرة
0 تخشى الفرن ولا تخشى النار !
0 احرص على دعاء الملك لك
التوقيع
ابن بطوطة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-01-2011, 10:49 PM   #2
-||[عضو النادي الملكي]||-
 
الصورة الرمزية Roraa
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: Egypt
المشاركات: 25,909
مقالات المدونة: 33
معدل تقييم المستوى: 36
Roraa will become famous soon enough
افتراضي


والله بجد كلامك صح جدا جدا جدا
وبصراحه عجبتني طريقة طرحك للكلام ولوجهة نظرك
مقنعه وفاهيه في نفس الوقت
مش فيها سخريه من اللي بيحصل
اكتر ما الشيطان بيسخر مننا
وهو الذي توعدنا بأن يقوم بافسادنا
وهو الذي توعدنا بدخولنا الجحيم على يديه

والله فعلا احنا متناقضين فعلا
وينطبق علينا المثل اللي بيقول
اسمع كلامك اصدقك .. اشوف تصرفاتك استعجب !!

والله فعلا متابعة اخبار الفنانين
هذا قمة الاغواء من الشيطان وانا لمست ذلك بنفسي
والفضل لك يأخي بعد الله سبحانه وتعالى في تركي لهذا القسم
لانك واجهتني بنفسي
وبصراحه خجلت اشد الخجل حينما حاسبت نفسي

ووالله ثم والله شعرت بكم كبير من الراحه النفسيه بعد بعدي عن هذا القسم وتقربي الى الله
كلنا جوانـا خير كتير
بس للأسف مش بنعرف نوجه في الطريق الصح
لذلك وجد امثالك اخي

بارك الله فيك
وجزاك كل خير و ود و محبة في الله

في حفظ الله ورعايته


0 رحلتي للبحر .. تصوير Roraa
0 ديكورات مطابخ عصريه
0 بعد سلسلة طويلة من الأعمال المسرحية .. محمد صبحي يُكرّم في مهرجان المسرح العربي
0 الف مبروك ملك الاحساس على الاشراف
0 سر الولد اللطيف
0 المحـــــاشي
0 الحمام الفرنسي العطري مع Roraa
0 كفته الدجاج بالبطاطس
0 ايوة .. والف لأ
0 سويسرا تجمد اصولا محتملة لحسني مبارك
0 قصيدة فرنسية le lac
0 اتعرف انك تملك الدنيا بأكلمها
0 ثلاث اشياء اذا فقدتها مات قلبك ؟؟
0 فنانون مصريون يعبرون عن آرائهم عبر موقع «تويتر»
0 فساتين سهرة كتير حلوة
التوقيع
اضغط هنا لتكبير الصوره

احلم واحلم واحلم اكتر واوعى حلمك يبقى كابوس
احلم قبل الحلم ما يغلى لو فاكر حلمك بفلوس
احلم واعمل واصبر واتقل مهما كان الحلم بعيد
راح يجى يوم واتحقق حلمك الاحلام مالهاش مواعيد
Roraa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-02-2011, 01:41 AM   #3
-||[كبار الشخصيات في المنتدى]||-
 
الصورة الرمزية ابن بطوطة
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
العمر: 36
المشاركات: 4,159
معدل تقييم المستوى: 13
ابن بطوطة is on a distinguished road
افتراضي السلام عليكم


صراحة يا أختي لا تتخيلي سعادتي لأن الله رزقني أن أكون سببا في خير لأخت لي .

(ما شاء الله لا قوة إلا بالله اللهم بارك) .

وكل ما أطلبه منكِ شيئا واحدا لا تعتبريه مقابلا ولكن رجاءا .

ادعيلي في سجودك بأن ييسر الله حالي وهناك طلب معين أنا أدعو الله أن يمن علي به ولو تذكرتيني في دعائك بأن ييسره الله لي فهذا جميل لكِ في عنقي ليوم القيامة.

ربنا يثبتني وإياك على الحق ويعلمنا دينه ويرزقنا الإخلاص ويجعلنا من خدام دينه .


التوقيع
ابن بطوطة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-06-2011, 02:08 AM   #5
-||[كبار الشخصيات في المنتدى]||-
 
الصورة الرمزية ابن بطوطة
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
العمر: 36
المشاركات: 4,159
معدل تقييم المستوى: 13
ابن بطوطة is on a distinguished road
افتراضي


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حزينة يائسة اضغط هنا لتكبير الصوره
ربنا يثبتني وإياك على الحق ويعلمنا دينه ويرزقنا الإخلاص ويجعلنا من خدام دينه .
آمين يا رب

ربنا يصلح حالك أختي ويفك كربك ويفرج همك ويكرمك بسعادة الدارين


التوقيع
ابن بطوطة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كلمات اغانى الفنان تامر حسنى .... حصريا king of romance منتدي الاخبار الفنية 22 12-02-2016 10:05 AM
رواية بنات فله والشباب عله м Ј ř м ħ ‹‹™ قسم الروايات المكتملة 55 10-10-2013 07:28 PM
الضحكه والدمعه ابتسم رغم دموعي منتدي الروايات - روايات طويلة 51 07-04-2011 03:57 PM
انا القلب المجروح اتكلم .. الغلا كله انت منتدي الخواطر الرومانسية - بوح القلوب (حصريات) 2 06-16-2011 07:28 PM


الساعة الآن 12:34 PM.


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
المقالات أو المشاركات أو الآراء المنشورة في شبكة منتديات برق بأسماء أصحابها أو بأسماء مستعارة لا تمثل بالضرورة الرأي الرسمي لشبكة برق بل تمثل وجهة نظر كاتبها.