قديم 07-02-2007, 06:47 AM   #1
-||[قلم من الماس]||-
 
الصورة الرمزية أوراق العمر الضائع
 
تاريخ التسجيل: Feb 2007
المشاركات: 678
معدل تقييم المستوى: 14
أوراق العمر الضائع is on a distinguished road
افتراضي sms في نص الليل ..... يا لهوووووووي



sms في نص الليل ..... يا لهوووووووي
اضغط هنا لتكبير الصوره

أدخل برجلي اليمين و ربنا يجعل دخلتي خفيفة عليكم يا بنات يا حلوين و يا ستات يا سكرات
ازيكن عاملين ايه؟
جاية اكلمكن النهاردة عن الغيرة و الفرق بينها و بين الشك و في المقابل الطيبة و الفرق بينها و بين الخيابة

بمعنى
مش مفروض الواحدة مننا تغير على جوزها و تخنق اللي خلفوه و تشك فيه
و لا تبقى طيبة و ساذجة و تسيبه يلعب من ورا ضهرها
بس الست الشاطرة اللي تخلي حمادة يلعب
بس قدام عنيها
علشان لو لقته بيلعب مع عيال شريرين تندهله و تقوله
كده عيب يا ميدو

اول نصايحي

1
اوعي من السايلنت


اه حاكم الراجل من دول يدخل البيت من هنا يقوم قالب الموبيل على السايلنت
ليه يا حبيبي
اصل مش عايز ازعاج

يبقى كده هو بيلعب في عداد عمره و في حد او حداية بترنله و هو خايف يتقفش و في جيبة البت
لذلك خالتي قالتلي في المثل


اوعي السايلنت و اقلعي الجذر قبل ما ينبت

2
الاوفر تايم


لما جوزك يقولك عندي اوفر تايم يا حرام بيجري على لقمة عيشه لبسيه و هندميه و بعد ساعه في شغله اتصلي بيه
يوه اصلك نسيت تقولي حتتعشي ايه يا ابو سامية
و لو لقتيه يبقى براءة و لو ملقيتهوش اهي فرصة تلحقي تشتري الاكياس و تسني الساطور و مقلكيش على الباقي بقى
حاكم قالوا في المثل
الاوفر تايم ميخلش الا على البال النايم

3
زوجي انترنتاوي


لا يا ماما لا اصحي و فوقي و تحتي
الزوج الانترنتاوي ده نوع خطير نشأ في غابات القرن الواحد و العشرين و يتميز بتعدد البي إمات و تشكيل الايميلات و شحن البطاريات و اللي يشوف سلمى حايك متعجبهوش فوزية الونش و لا اية!بصي يا ستي
الحل كباية مية
ايوة كباية ماية و من الحنفية كمان
اول ما تطفي البي سي و تشيلي الفيشة يا ضنايا
تيجي علي الباور سبلاي كده و تش
و كل عام و انتم و اقل باور سبلاي في السوق بكام اليومين دول
قوم ينهد و يتوكس و ينام من المغرب

و قالوا في المثل
اللي تشات بيه احسن تفطر بيه
و لا اية



---
انا حبيت اهدي النفوس بس
قبلاتشي


بقلم / كلبوظة لكن سمباتيك


أوراق العمر الضائع غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-02-2007, 11:30 AM   #2
عضو مر من هنا
 
الصورة الرمزية !!!ADO!!!
 
تاريخ التسجيل: Jun 2007
الدولة: IN MY MIND
المشاركات: 8,856
معدل تقييم المستوى: 22
!!!ADO!!! is on a distinguished road
Talking


هههههههههههههههههههه

عسوله يا موءه والله يلا اعكسك شويه. ممكن تقبلى منى دى


اضغط هنا لتكبير الصوره


0 تحميل برنامج تعليم الكتابه السريعه على الكيبورد
0 سيارات فيات
0 برنامج يضخم الصوت DFX Audoيعمل على جميع البرامج الصوتيهi
0 برنامج الزوم الارم برنامج حمايه من الفيروسات وحماايه من الهكر
0 ابطال مسلسل سنوات الضياع في صباح العربية جزء2
0 شرح بالصور ه للجهاز العضلى Muscular System
0 علاماات النشوة عند المرأة
0 تحميل اغنية تتر مسلسل بعد الفراق حسين الجاسمي وكأن الفراق
0 توقيع اهداء الى ايجى مون
0 حلقات برنامج انا والنجوم وهواك اسامه منير للتحميل المباشر
0 قصه قصيره كلها حكم
0 تحميل الحلقه الثامنه 8 مسلسل العربى الرومانسى قمر احمد
0 تحميل فيلم الخيال Night at the Museum 2 ليله المتحف 2009 مترجم
0 مقالى الاسبوعى (الحب و الاحباء بالمنتدى )
0 تحميل الحلقه الثامنه 8 مسلسل سوبر هنيدى الجزء الثانى 2
!!!ADO!!! غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الاعجاب بين الفتيات محرووم منتدي علم النفس و منتدى حل المشاكل الاجتماعية 23 01-23-2020 09:22 PM
...الــرسـالـة الـقـاتـلـة... دموع ..الورد منتدي القصص الخياليه و الأساطير 11 01-01-2019 09:47 PM
ديوان الشاعره ... نازك الملائكة Emad Alqadi منتدي الدواوين الشعرية 151 12-26-2016 11:52 AM
ملف ... الاطفال ذوي الاحتياجات الخاصة (ارجوا التثبيت) خاليه المشاعر منتدي اطفال - تربية الاطفال 13 04-10-2012 06:27 PM
اعضم 10 لاعبين في تاريخ الارسنال OMAR JACKSON منتدي كرة القدم العالميه 6 09-05-2011 08:56 AM


الساعة الآن 03:10 PM.


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
المقالات أو المشاركات أو الآراء المنشورة في شبكة منتديات برق بأسماء أصحابها أو بأسماء مستعارة لا تمثل بالضرورة الرأي الرسمي لشبكة برق بل تمثل وجهة نظر كاتبها.