قديم 08-05-2007, 04:33 AM   #1
-||[قلم من ذهب]||-
 
الصورة الرمزية lord77
 
تاريخ التسجيل: Mar 2007
المشاركات: 425
معدل تقييم المستوى: 14
lord77 is on a distinguished road
افتراضي طعنات قاتلة


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اثناء تصفحي لبعض المنتديات عجبني الموضوع ده

أجســاد وأروح ومشاعر وأحاسيســ مكونات بشريـــه بدمـــاء ...
كلهــا تحتــ مسمى إنسانــ ما آعظمهــا منـ كلمــة حروفها قليله معناها قيمــ
ويحمــل الكثيــر ... تعودنــا دائمــا حينـ نسمع كلمة طعناتـ انها طعناتـ سكينـــ ..
ولمــ نتعود انــ نسمع طعناتـ آخرى ...
هناكــ طعناتــ آخرى قسوتها وآلمها أحد بكثير منـ طعنة السكينــ قاتلــة ..
ذابــح ـــه ... أحيانــا تؤدي الى إنهيار عصبي .. او صمتــ مجروح ..
او ذبحه في الثقه في آلآخرين ..


ܓܨ طعنة آلصديقܓܨ

نثقــ فيه نعطيه أسرارنـــا ... نفتح له قلبنا .. نبوح بكل ما في داخلنــا ,,,
نجعله رقيبـ على تصرفاتنــا نثقــ فيه دون خوف فقد أصبحــ أحد أهمـ ألاشياء
التي لا نستغني عنهــا ولكنــ مرة واحده دونـ سابق انذار يتحول الصديق الى
عدو لدود جارح .. يطعننا بخيانته لنــا .. ويبدأ يشكــل اكبر همنــا فتموت
الثقه والصمت يحتلنــا ...


ܓܨ طعنة ألحبيب ܓܨ

نبض يعشقه نبضنــا ونحب بكل ما فينا منـ صدقــ ..
نعشقـ ألحيآه لأجلــه ولا نستطيع البعاد عنــه فالحبــ حينــ يحتل القلبــ
تغدو حقيقه لا بد منـ مواجهتها بمشاعر وأحاسيس صادقه ..
فهذا هو دستور ألحبــ .. وبعد انـ نبحر في بحار ألحبــ نكتشفـ انـ كل ما كانــ
وَهم وكذبــ وخداع ومجرد تسليه في نبضات القلوب ..
حبــ كانـ من طرفــ واحد ضحى بكل ما لديه منـ اجل ألحبــ ليجد الطعنــة
في صميم القلبـــ ما حبــه كانـ الا وَهما
فيعتلي الصمت النبضات والسكون كالجليــد .. صعقه ..
وطعنــة منـ الوريد الى الوريــد ..

ܓܨ طعنة ألغريب ܓܨ

منــ حولنــا كثير منـ الناس المقربينــ منــا والغربيــن عنــا ...
فالقريبينـ منا نعرفهم ونختلط فيهم والغرباء ممكن ان نعرفهم سطحيا ليس لهم
في قلوبنا حقد ولا حبــ فهم مجرد
أُناس نعرفهم منـ بعيد الصدمه فيهمــ حينــ نعلمــ انهم يمسونا بالسوء فلمااا
هذه الطعناتــ منـ الغــ ــرباء لمــــــا !!!!!!!


ܓܨ طعنة آلآخ ܓܨ

!!آلآخ كلمة جميلـــة انــ تألمنا نقول آخ .. السند الذي يآوينا بآوجاعنــا وآلآمنا
ويخفف عنــا مصائب الدهر بحنانــه .. ووجوده بجانبنــا بالسراء والضراء ..
لكنــ حينــ يكونـ آلآخ سببــ آلآمنــا وأحزاننـــا .. ودموعنــا مااذا نقـــــــول !! !
بدل كلمة آخــ ... ! فما أصعبها منـ طعنــة تسفك أرواحنــا وحزننا وتهدر دموعنا
كالشلالات لا يوقفها شيء .. طعنــة آثـــــرها مدمــر .. .
وبصماتها لا يمحوها الزماااانــ .. طعنة وأي طعنــة أصعبــ منـ طعناتــ السكــينــ ..
فطعناتـ السكين يداويهآآ دواء وآطبــاء
وطعنة ألأحاسيس والمشآعر منـ يداويهآآ

ܓܨ همسة ܓܨ

طــ ع ــناتــ كانتــ في صميمـ آلآحاسيس منــ الممكن انــ تقتلنا ..
ومنـ الممكن انــ تشــل تفكيرنــا ..
ومنـ الممكنــ انـ نــ ع ــانق ألصمتـــ منــ آآلآآمهــآآ


0 حول العالم فى سته صور
0 الفرق بين حب العقل وحب القلب ؟؟
0 صورة جسر زجاجي
0 حرك الفارة و تجول في المسجد الأقصى
0 بالصور لو الاطفال حكموا العالم
0 طعنات قاتلة
0 بالصور الصلاة المختلطة
0 نمر مفترس يحتضن قرد صغير بعد قتل امه .. سبحان الله
0 الفرق بين ازواج زمان والحين والمستقبل باذن الله
0 صورة انتشرت بين الشباب
0 صورة لجميع الاعضاء ....... رمضان كريم
0 ارجو التثبيت برنامج 28 كيلو بايت للقرآن الكريم بصوت 45 شيخ
0 بالدليل الرجال اجمل من الستات
0 مجازر الجيش اللبناني بالصور
0 قصتي مع الآنسة إيمان
التوقيع
اضغط هنا لتكبير الصوره
اضغط هنا لتكبير الصوره
lord77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-05-2007, 10:27 PM   #2
-||[كبار الشخصيات في المنتدى]||-
 
الصورة الرمزية (׶القيصـر¦¦`v^
 
تاريخ التسجيل: Jun 2007
المشاركات: 1,867
معدل تقييم المستوى: 15
(׶القيصـر¦¦`v^ is on a distinguished road
افتراضي


رووووووووووعة

روووووووعة


رووووعة


ابأ محمــد


ايه الكلامـ الكبيــر دة

ايه التالق الصريح بالأسلوب


بـــس بجــد ولا أقــوى من كـــدة


ܓܨ طعنة آلآخ ܓܨ


طعنة الاخ


هى الأقوى والأقوى


ابا محمد ربنا يبعد عنك طعنات الكل يارب


انت ناسى طعنة يأمعلمـ

< طعنة قيصر ههههههههههههههههههههه

انا مش بطعن يامان

انا بشرب عصير لمون وبسههههههههههههههه

ابأ محمد مشكور ياجميل


تحياتى لكـ


0 برنامج لعرض الاخبار العاجلة من بى بى سى
0 رأى الشباب بأسماء البنات
0  ..مكيــــــــــــــــــاجـ جنــــــــــانـ ..
0 هل انت مسرف بالقلق
0 التوحيد بصدر كل انسان
0 ارز بالدجاج و زيت الزيتون
0 مسجات روعة
0 قصة جنون الحب» يدفعه لـ«صيد» عصفورين بحجر
0 أثنين من المشاهير وهم يتناولون الحشيش !والعياذ بالله
0 اخطر سر لتجعل زوجتك في قمه النشوه
0 الحنان مفتاح الرجل
0 ][®][^][®][الـــــرجــل المـــحطـــمــ][®][^][®][
0 تزوج بفتاة عمياء و صماء و بكماء و ايضا مقعدة
0 حصرى جدا Real Player 11 Plus Gold ا
0 هام جدا..اليك طريقه بسيطه تحفظ بها صيامك و أنت على الأنترنت خلال شهر رمضان
التوقيع
اضغط هنا لتكبير الصوره
(׶القيصـر¦¦`v^ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-06-2007, 01:32 AM   #4
-||[قلم من ذهب]||-
 
الصورة الرمزية lord77
 
تاريخ التسجيل: Mar 2007
المشاركات: 425
معدل تقييم المستوى: 14
lord77 is on a distinguished road
افتراضي


اخي العزيز قيصر الروم

ايه يا عم طعنه الاخ طعنة الاخ

عجبتك اوي.......... على فكرة من ساعتها وانا بسلم على اخويا من بعيد ..........ههههههههههههههه

اما طعنة الصديق فانا سبقت وطعنت كل اصدقائي ...............ههههههههههههههههههه

اما الغريب.......فالمثل بيقول ما غريب الا الشيطان هههههههههههههههه

وطعنة الحبيب زي اكل الزبيب .......... وانا اتهريت زبيب هههههههههههههههه

وبعدين ايه المديح ده كله انا ناقل الموضوع موش كاتبه ..........هههههههههههههه رخم انا صح

بالنسبة لطعنة قيصر فانت لو تلاحظ اني بكلمك من بعيد وموش بدور ضهري ناحيتك ده موش تخوين لا سمح الله

بس المثل ايه حرص ولا تخون ...........ههههههههههههههه

وجبت عصير الليمون منين ..........انت خدت من القصور اللي كانت في الصور بتاعتك ولا ايه

اوعي تكون جبت الشبكة بتاعت الليمون ام نص جنيه ............ هي فيها حوالى 15 ليمون بامانة بس لو عايز اقف جنب البياع ونقي علشان البياع ما يطعنكش ويضحك عليك وبعدين تعمل موضوع عن طعنة البياع ....هههههههههههههههههههههههه

نورت يا عسل ..........سؤال الورد عجب محمود ؟ .............اخوك ابا محمد


0 اكتب اسمك بالبسكويت
0 حول العالم فى سته صور
0 شركة تصنع مرحاض على شكل امرأة محجبة بالصور
0 كانت ممددة وعارية والشيطان اغرانى
0 وايه يعني فلسطين ... ؟؟؟؟
0 بالصور لو الاطفال حكموا العالم
0 خدمة العملاء عام 2050
0 اجمل ساعات الدنيا
0 حركة حلوه بجوجل ادخلوو هههههههههه
0 متنوعات ..........صور للكبار فقط
0 تعال فك عن نفسك.., يلا يا بيه..يلا يا مزمزيل..كلو معانا هنا
0 صور عارية ...... للكبار فقط
0 صورة لجميع الاعضاء ....... رمضان كريم
0 يخلق من الشبه واحد واربعين
0 وداعا يا احلى عطر
التوقيع
اضغط هنا لتكبير الصوره
اضغط هنا لتكبير الصوره
lord77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-06-2007, 01:35 AM   #5
-||[قلم من ذهب]||-
 
الصورة الرمزية lord77
 
تاريخ التسجيل: Mar 2007
المشاركات: 425
معدل تقييم المستوى: 14
lord77 is on a distinguished road
افتراضي


احساس العالم

بصراحة شديدة

انا مبسوط جدا موش من الموضوع لاء

من المرور الكريم الخاص بتشريف سيادتكم

نورتنا يا باشا ويارب دوما الاقيك منور صفحاتي ................. اخوك ابا محمد


التوقيع
اضغط هنا لتكبير الصوره
اضغط هنا لتكبير الصوره
lord77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مؤلم ان تتلقى طعنات ممن احببتهم قمر الكونـ قسم المنقول من الخواطر 6 09-18-2013 10:53 PM


الساعة الآن 09:12 PM.


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
المقالات أو المشاركات أو الآراء المنشورة في شبكة منتديات برق بأسماء أصحابها أو بأسماء مستعارة لا تمثل بالضرورة الرأي الرسمي لشبكة برق بل تمثل وجهة نظر كاتبها.