قديم 05-05-2007, 02:18 AM   #1
-||[قلم من ذهب]||-
 
الصورة الرمزية الشاعر
 
تاريخ التسجيل: Mar 2007
المشاركات: 415
معدل تقييم المستوى: 14
الشاعر is on a distinguished road
قال لها هقول لابوكى؟ فماذا فعلت


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
دى ولا قصة ولا رواية دى
حقيقة

بسم الله انا محمد من مصر محافظة الجيزة منطقة المهندسين
هحكلكو حكاية حقيقية 100/
وهيا حصلت فى نفس المنطقة الى انا عايش فيها
انا سمعت ان فى جريمة قتل فى الحارة الى جنبى رحت اشوف فى اى ؟
لقيت طفل عندو 6 سنين مقتول بلسكينة المهم عرفنا اى الحكاية ومين الى قتلو
القاتل هى ؟ اخت الطفل
ولماذا قتلتو ؟ علشان حاجا تفها اوى اوى
الولد والبنت اخوات من الاب بس والاب والام منفصلين وكانت البنت فى عمرها 16 سنة وهيا فى عز شبابها
البنت كانت نائما عند ابوها ولما صحيت علشان تروح لامها قال لها الاب مش هتروحى هتفضلى هنا المهم نزل الاب على الشغل والبنت لمت هدومها ومشيا فقال الطفل الى عندو 6 سنوات بضحك هئول لابوكى لما يرجع انك ريحا لامك
وفى ثوانى اخزت السكينة وطربت الطفل بها ومات
قتلت اخوها علشان قلها هقول لابوكى
سبحان الله
اضغط هنا لتكبير الصوره اخوكم الشاعر اضغط هنا لتكبير الصوره
اضغط هنا لتكبير الصوره


0 فضائل الحج والعمرة وما ورد في ثوابها
0 طريقة تحويل الفوتوشوب من عربي الى انجليزي والعكس
0 برنامج صغير رائع ومشهور يقوم بتنظيف الجهاز
0 لقد التقط صورتها وهي تلبس المايوه في بركة السباحة
0 الناسُ جواهر .. ليسوا بالمظاهر .. مقارنةٌ بسيطة للضمائر ..
0 أصـ ع ـب دقــ 12 ـيـقـه فــى حــ ي ـاتـك
0 تريد ان ترى صورتك بعد 40 سنة غير شكلك بـ برنامج Morph
0 *أصدق ستة صور في العالم *
0 القصيدة التي اغضبت الخليجيات
0 بص وشوف النت عامل اى فى الناس
0 ملتقي تعارف الاعضاء
0 انا اسف يا جماعة
0 مواقع برامج جميلا جدا
0 عار على كل المسلمين
0 اربح مليون حسنة بضغطة زر

التعديل الأخير تم بواسطة الشاعر ; 05-05-2007 الساعة 02:21 AM
الشاعر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-05-2007, 11:54 PM   #2
-||[قلم من الماس]||-
 
الصورة الرمزية أوراق العمر الضائع
 
تاريخ التسجيل: Feb 2007
المشاركات: 678
معدل تقييم المستوى: 15
أوراق العمر الضائع is on a distinguished road
افتراضي


لا حول ولا قوة الا بالله

لا اله الا الله

حسبنا الله ونعم الوكيل

اخي الشاعر صدقني البيت والاسرة والاحساس بالاستقرار اشياء مهمه جدااا

لازم يحس بيها كل طفل ووكل فرد في اسرته

وعلى رأي المثل فاقد الشيء لا يعطيه

البنت تفتقد الاحساس بالامان ، تفتقد جو الاسرة والدفء

اكيد شيء مش غريب ان دي تكون النهايه الاسر المفككه ، ونهايه الاسرة بالكامل

مشكور اخي الشاعر على ما قدمته لنا

تقبل مروري وتقديري

أختك موءة


أوراق العمر الضائع غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-11-2007, 03:45 PM   #4
-||[عضو فعال]||-
 
تاريخ التسجيل: Feb 2007
المشاركات: 69
معدل تقييم المستوى: 15
قلب دامع is on a distinguished road
افتراضي


واللهى يستهل لو كان اخويا كنت هعضه بساضغط هنا لتكبير الصوره اضغط هنا لتكبير الصوره اضغط هنا لتكبير الصوره
بس انا عضيتى برده موميتهاضغط هنا لتكبير الصوره اضغط هنا لتكبير الصوره اضغط هنا لتكبير الصوره اضغط هنا لتكبير الصوره اضغط هنا لتكبير الصوره اضغط هنا لتكبير الصوره اضغط هنا لتكبير الصوره اضغط هنا لتكبير الصوره


قلب دامع غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
قــوارب الحــياه,,, نـاعمة جده 2008 قسم المنقول من الخواطر 63 01-10-2021 07:24 PM
موسوعة الأحاديث الشريفة (الصحيحة )... *رحيق الجنة* منتدي السيرة النبوية والسنة المطهرة 25 10-07-2018 04:38 PM
روايه ((لعنة جورجيت)) $$حبيب حبيبته$$ قسم الروايات المكتملة 42 03-27-2017 04:00 PM
هذا حظي من على الدنيا وعيت $$حبيب حبيبته$$ قسم الروايات المكتملة 60 11-18-2016 02:52 PM
اكبر موسوعة نكت في المنتدى ادخل وماراح تندم "كــت كــات" منتدي النكت و الطرائف - ضحك و فرفشة 18 05-28-2011 10:51 PM


الساعة الآن 05:04 AM.


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
المقالات أو المشاركات أو الآراء المنشورة في شبكة منتديات برق بأسماء أصحابها أو بأسماء مستعارة لا تمثل بالضرورة الرأي الرسمي لشبكة برق بل تمثل وجهة نظر كاتبها.